Friday 9 September 2011

EKSLUSIF: Bagaimana pelajar buat Network Marketing secara PART TIME shj, jana income stabil lebih RM25,000 setiap bulan?

Ekslusif & tiket terhad hanya untuk 25 orang sahaja lagi!!

Dengar sendiri perkongsian dari pasangan Pelajar UIA Kuantan ini, Abqari dan isterinya Amalina, kedua2 berumur 22 tahun, kini masih belajar tahun ke2, mereka menjalankan network marketing business bersama Herbalife secara PART TIME sahaja sehingga sekarang, setelah 3 tahun kini mereka berjaya mempunyai bisnes PART TIME kukuh, dengan pendapatan stabil melebihi RM25,000+ setiap bulan, punyai gaya hidup yang luar biasa, sudah berkahwin, punyai seorang anak, melancong ke banyak negara setiap tahun!


Untuk kali pertama mereka akan berkongsi bagaimana mereka memanfaatkan sistem yang ada dalam network marketing Herbalife yang SIMPLE, FUN & MAGICAL!

Jika seorang pelajar boleh lakukan secara partime, mengapa tidak anda?

Fakta:
Herbalife International ialah sebuah syarikat Nutrisi, beroperasi lebih 31 tahun di 78 negara. disenaraikan di papan utama NYSE. Bisnes melebihi USD 4.3 Billion pada tahun 2010. Menjadi penaja nutrisi rasmi kepada banyak atlet dunia seperti David Becham, Lionel Messi, pasukan Barcelona, AC Milan dan byk lagi.

Hanya dengan yuran RM30 sahaja, anda dpt belajar secara INTENSIF selama 6 jam mengenai industri & sistem Network Marketing yang berkesan, ilmu tentang Nutrisi Selular abad ke-21, pembangunan diri dan perkongsian ekslusif oleh pasangan pelajar ini.

Tempat terhad! Serious, seat will be fully booked!

Maklumat acara:
Ahad, 11 Sept 2011, 9:30 pagi - 4:30 petang.

Berjaya Times Square Hotel, Kuala Lumpur



Yang serius sahaja hubungi:
Wan Anuar 012 257 8382
untuk tempahan tiket anda sekarang.

No comments:

Post a Comment