Monday 5 September 2011

Coretan pertama. Kenapa wujudkan blog ini?

Alhamdulillah, dah lama saya simpan hasrat utk punyai blog sendiri juga, seperti rakan2 yang lain, sebagai ruangan saya berkongsi sebarang maklumat, ilmu atau coretan yg bermanfaat utk diri saya juga teman2 yang lain. Kerap kali ketika saya menjalani kehidupan seharian, byk perkara dan pengalaman yg berharga yg saya dapat dan ingin saya rakam utk rujukan saya sendiri di masa akan datang, jadi blog ini iAllah akan menjadi ruangan saya merakamkan perkara2 yang saya anggap bernilai, mudah-mudahan menjadi panduan serta pengajaran utk saya sendiri juga mungkin kpd teman2 :)

Ok, hari ini Ahad, hari raya ke6. Selamat hari raya kpd semua ahli keluarga saya juga teman2, semoga anda bahagia bersama org tersayang di hari mulia ini. have a beautiful day & take care.

Hingga ke coretan akan datang.

No comments:

Post a Comment