Sunday 30 October 2011

Ada yg berkata Herbalife mahal?

Dahulu masa mula2 nak makan nutrisi yang baik ni, sy juga merasakan Herbalife ni mahal, sehinggalah salah seorg guru saya didik sy hingga buat sy berfikir dan ubah persepsi saya. dgn sebab itu juga hidup saya sgt byk berubah hari ini.

cikgu saya berkata "Herbalife ni tak mahal, cuma kamu shj yg tak mampu. jika kamu tingkatkan pendptan kamu kpd lebih tinggi sudah tentu kamu melihat Herbalife ni murah"

sama juga spt org yang memandu BMW, kpd org yg bergaji 2000+ mereka akan pilih utk drive Proton dan kata BMW mahal, tetapi kpd yg bergaji 20,000+ mereka akan kata BMW tu murah :) kerana ada lebih 70 juta pelanggan duk mkn setiap hari di seluruh dunia sudah tentu Herbalife ni tidak mahal, cuma harganya tinggi kerana kualitinya tinggi :) 

"from seed to feed"
/ daripada proses tanaman bahan mentahnya, penyelidikan, perkilangan, pemantaun kualiti.. sehinggalah siap produk akhir, semuanya di punyai & dikendali sendiri oleh syarikat Herbalife. 

sy yakin setiap orang mampu makan Herbalife jika mereka meletak nilai & kualiti yg tinggi kpd tubuh badan & organ mereka.

Jika anda kata untuk sihat itu mahal, cubalah sakit :) saya pilih utk letakkan bajet utk sihat ini sebagai keperluan, bukan lag pilihan.

Anda bagaimana?

1 comment:

  1. yes abang nuar...Later on sure d0rang agak nyesaL biLa sakit dah jadi kawan...

    ReplyDelete